Fetish

aseara am avut un fel de revelatie.plictiseala mare,singura acasa (doar cu pisica pe care ori o duc la castrat ori o arunc de la balcon pentru ca e in calduri si imi face capul calendar cu mieunaturile ei insuportabile!!!).butonam tembelizorul.am inceput prin vizionarea unui film pe acasa tv (artistic,nu telenovela).nu mai tin minte titlul,oricum,suficient de bun incat sa ma faca sa pierd vreo ora urmarindu-l.printre actori se numara si kevin costner.apoi,pe pro tv,alt film,acelasi actor.tin minte si titlul : domnul brooks.interesant film.dar nu despre asta e revelatia mea.

vizionand actiunea prea-frumoaselor filme,observai ca imi cam place de domnul costner,desi e cam copt.culmea e ca in anii lui de glorie nu mi se parea cine-stie-ce..

mai tarziu,alt film,pe prima tv (nici astuia nu-i tin minte titlul),cu brad pitt si david byrne.si ce-mi trece mie prin cap:..ce bine arata david byrne.deci nu brad pitt,ci david byrne.care de asemenea e cam ofilit..

apoi mi-am amintit de actorul meu (relativ) favorit: nicolas cage.baa,bun barbat.si ca actor,si ca ce vreti voi.pur si simplu imi place din toate punctele de vedere.

si lista nu se opreste aici.mai e si jack nicholson,cam coclit ce-i drept,dar mie tot imi place.si harrison ford,si al pacino…aa,does that make me a weirdo?

vreau sa il mentionez si pe christian bale,care desi nu se incadreaza inca in grupa de varsta a celor de mai sus,e foarte foarte..foarte.

in sfarsit,marea mea revelatie e ca…imi plac mosii?!? de fapt nu e chiar asa pentru ca nu pot sa imi inchipui cum ar fi sa am o relatie cu unu’ de varsta lu’ tata.poate doar cu nicholas cage – anytime,baby!:)

Un gând despre „Fetish

  1. bun film mister brooks. dar de Mickey Rourke ce zici?

Lasă un comentariu